Hírek, információk - Badacsonyi kirándulás

Badacsonyi kirándulás2019. május 28.

2019. május 11-én szombaton Badacsonyba kirándultunk. Reggel 7:36-kor elindultunk vonattal Tapolcára, ahol átszálltunk és indultunk tovább az úticélhoz. A hegy aljától a Kisfaludy-házig hegyi taxival utaztunk, amit nagyon élvezett mindenki. Ezt követően egy kb. 3 órás túra következett. Az első megállóhely a Kisfaludy-kilátó volt, amely 18 m magas és ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a környező tájakra. Második megállónk a Ranolder-kereszt volt, ahol egy picit megpihentünk és csináltunk egy csoportképet. Ezen kívül még megálltunk 3 helyen, ahonnan szintén nagyon szép volt a kilátás, főként a Balatonra. A Kisfaludy háztól ismét hegyi taxival mentünk le a hegyről. Ezt követően a DSE meghívott minket két gombóc fagyira. Sajnos a víz hideg volt és a strand be is volt zárva, ezért nem tudtunk fürdeni a jó idő ellenére, de a mólóra kimentünk és gyönyörködtünk a látványban. Utána visszamentünk az üzletekhez, ahol 1 órás szabadprogram következett. 16:40-kor vonatra szálltunk, majd ismét Tapolcán átszállva indultunk vissza Sárvárra. Este 18:20-kor érkeztünk meg fáradtan, de rengeteg új élménnyel gazdagodva.